פרסומים פופולריים

Posted by : superkor יום ראשון, 24 ביולי 2016

היי לכולם !!!

כן כן אחרי מלא זמן שלא עלה פרק לאתר.

אני שמח לעלות את כל הפרקים החסרים של עונת XY (ולסיים עם העונה המגניבה הזאת) .

ומעכשיו אנחנו נעלה את פוקימון מסעות קאלוס שזה המשך של פוקימון XY.

כמו כן האתר יחזור בימים הקרובים לפעילות מלאה! (פעילות מלאה זה אומר לעלות פרקים מידי ראשון ושלישי ובנוסף דבר חדש באתר סיקור המשחק פוקימון GO ועשית מדריכים)

*בימי ראשון נעלה את פוקימון שחור לבן 
*בימי שלישי נעלה פוקימון מסעות קאלוס

צוות האתר יעלה את כל העונות הישנות בדיבוב לעברית.

במשך החודש צוות האתר יעלה מדריכים בנושא פוקימון GO וכל מיני דברים מגניבים הקשורים למשחק המטורף הזה!





אז לפרקים החסרים!
(לחצו על "לחצו עלי")

פרק 38 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 39 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 40 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 41 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 42 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 43 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 44 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 45 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 46 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 47 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 48 לצפייה ישירה-לחצו עלי

פרק 49 לצפייה ישירה-לחצו עלי


המשך חופש מעולה לכולם
בברכה צוות PokeHB-IL
(הלוואי ותמצאו את מיוטו בפוקימון GO)

{ 2 תגובות... read them below or Comment }

  1. שלום התחלתי לראות פוקימון ואני בעונה ראשונה אני רואה שיש פו מעונה 14 אז רציתי לשאול זה ישנה לי אם אני ידלג לעונה 14 או שצריך לראות את כול העונות הקודמות?

    השבמחק
    תשובות
    1. בכלל לא אתה יכול לצפות מאיזו עונה שבאלך

      מחק

- Copyright © פוקימון אתר התרגום הישראלי - PokeHB-iL - Powered by Blogger -PokeHB-iL Ork2104 -